25 november 2016

Tack gud, det är fredag!

Godkväll lilla blogg!

Fredagkvällen är här. Väldigt skönt må jag säga. Barnen har somnat i soffan här bredvid mig och jag har precis lyckats få igång vårat Internet igen. Tv:n erbjuder ju inget alls ikväll. Är väl enda svensken som bojkottar Idol. Orkar inte se skiten.

Idag har jag varit och besök memira. Nu var det ett tag sedan sist men beskedet blev tyvärr det jag trodde. Jag kommer behöva göra en till operation på vänstra ögat. Det har blivit bättre på ögat men helt bra är det inte och det kommer inte bli det heller utan det kommer behövas en till operation. Fy fan...

Annat som var fy fan var när jag skulle stanna till på Ikanohuset. Så mycket folk! Det här med black friday är ju galet. Hela dan igår och idag har min mobil plingat av olika erbjudanden från alla dess möjliga affärer. Jag bryr mig inte! Enda anledningen att jag stannade till där var för att köpa en grej åt pappa. Snäll som jag är☺

Var därefter och åt lunch med Elin och Minna. Världens bästa Minna som var helt galet full av bus. Vi sprang runt, runt bordet flera varv. Sånt som en blivande ettårig älskar mest.

Pontus lagade moussaka ikväll som blev så god! Rester blev det med så ser redan fram emot lunchen imorogn.

Nu ska jag fortsätta min kväll med att bära över barnen i sina sängar☺

//Sofie


Inga kommentarer: