20 juli 2010

Roddmaskin

Har lånat hem en roddmaskin av Pontus föräldrar och jag har inte hunnit prova den ännu, funderar faktiskt på att göra det nu snart:) Det är ju bra träning för hela kroppen och det behöver jag:) Det där med kosten är ju bara att slänga i väggen så här på sommaren. Att äta helt strikt går ju inte med alla kalas, barnafödslar, kommande dop, kräftskivor och släktträffar...Får ta det efter allt känner jag. Men träningen ska inte få lida för det:) Måste ju träna så jag orkar ta mig runt den där milen i september. Anmälde mig häromdagen så nu finns det inget återvändo hoho.

Igår var det en dag då vi åkte fram och tillbaka i våra bilar. Volvon har fått sig en knäpp så vi var tvugna att lämna in den til verstan...Gick till en annan då de på Volvo är så dyra men såklart var det ju ett fel som inte det kunde fixa utan vi är tvugna att lämna in den där ändå. Och inga tider hade de heller inom de närmsta tre veckorna...Får se vi ska ju upp till Falun till helgen och då behöver ju vi en bil som säkert startar. Åka mitschibisi (har fan ingen aning om hur det stavas och jag orkar inte googla på det heller...) är ju ingen hit med två barn, litet bagage och ingen ac. Får hoppas att det löser sig vilket det säkert gör:-)

Nu var det lite träning som står på programmet ja.

//Sofie

Inga kommentarer: