03 oktober 2012

Förkylder

Usch näsan rinner och jag har ont i kroppen. Inte bra. Men med ipren i kroppen så känns det myyycket bättre:)

Var i Eksjö förut tillsammans med Emelie. Hann med både Dollar Store (inhandling av tvättmedel, sköljmedel och annat sånt skoj..:), Family House och tillsist visste Emelie om ett jättebra ställe med goda pizzor. Och de var goda! Men både Emelie och jag orkade knappt halva våra pizzor. Kunde lika gärna delat:) Men goda var de! Tyvärr minns jag inte namnet på Pizzerian men den låg vid Willys för den som är intresserad.

Hem och hämtade barnen. Haft filmtajm i skitvädret. Barnen kollar typ på film varje dag nu mer då vädret inte inbjuder till så mycker annat. Skönt det med ibland:) Utelek får de ju på dagis vilket jag älskar. Då behöver jag inte ha dåligt samvete för att vi sällan är ute efter dagishämtningen. De har ändå fått vara ute hela dagen innan. Det gillar jag.

Nu ska jag snora vidare. Ciao!

//Sofie

Inga kommentarer: