26 oktober 2012

Ostfrallor


Var på Lidl förut då vi var i akut behov av mjölk. De hade äntligen byggt klart där inne och nu mer har de färskt bröd i butiken. Klart Hugo och Leah vill köpa bröd då! Så vi de fick välja själva vad de ville ha för bröd till melliset. 

Leah valde dessa. "Ostfralla" tror jag det stod på skylten i butiken. De är för goda. Så goda att Hannah och jag knarkade såna under större delen av vår gymnasietid. Vi knarkade även smörgåsrån. Och snickers blev det en del också under våra 3 år tillsammans i skolan. Då var jag minsann smal som en pinne även fast jag tryckte i mig massa sånt. Det var tider det. Synd att man inte uppskattade det då. Att man kunde äta vad man ville och ändå inte gå upp ett hekto. 

Nu ska jag se om jag kan få tag i mor min via den helt suveräna uppfinningen telefonin! 

//Sofie

Inga kommentarer: