27 oktober 2012

Så fin!


Måste skryta. Mina fina sambo är så himla fin så fin så fin. Sitter i soffan och klockan är rätt sent slagen. Säger att jag är så sugen på något men kan inte komma på vad...Inget sött utan något annat men vad? Då slår det mig. Jag har ju inte ätit någon ordentlig mat idag. När jag är själv då äter inte jag. Inte mat i alla fall. Till lunch idag åt jag tre riskakor. Orka laga mat till sig själv liksom.

Försöker fjäska för Pontus så han kan åka in till stan och köpa något ätbart men han bara kollar på mig, skyll dig själv om du inte äter ordentlig typ. Sen går han ut i köket och grejar ett tag och kommer sen tillbaka och visar sig att han trollat fram räkmackor till mig! Hur fint är inte det?:) Trollat var det verkligen för jag har gått och kikat i skåpen här hemma  och bara blivit deprimerad då vi verkligen måste handla mat...

Så goda de var!

Lite skryt bara:)

//Sofie 

Inga kommentarer: