16 oktober 2012

Min Lilla Dator

Har fått lämna in min dator. Fick aldrig liv i den sen. Det verkar var hårddisken som är knasig. Konstigt med tanke på att jag fick (eller rättare sagt betalade en väldans massa pengar) en helt ny hårddisk för bara en månad sedan. Hoppas hoppas hoppas det inte är något större fel och att jag får tillbaka den snaart!

Nu är det bara Pontus dator vi kan använda. Segt då den är stor och klumpig och står på övervåningen. Alltså inte alls lika smidig att använda (eller blogga med) som min lilla lila dator.

Har jobbat idag och barnen varit en stund på dagis. Annars har vi myst mest. Barnen är på bra humör och då blir deras mor det också. Tror allt de har saknat mig. Jag har i alla fall saknat dem massa! Första gången jag varit borta så länge från dem. Men det gick ju bra det med:) Lättare nu när de är så stora och de förstår. Man kan ringa hem och prata med dem i telefon. Det gör mycket.

Nehepp mat ropar Pontus. Ätdags med andra ord. Fiskgratäng blir det i dag.

//Sofie


Inga kommentarer: