03 oktober 2012

Vilken tid det tar!

Längre än vad jag trodde. Vad? Jo jag har äntligen satt igång med de där fotoalbumen till Hugo och Leah. Jag har börjat gå igenom bilderna på hårddisken. Började med Leahs första år. Jag har hittills kommit till juli 2010. Hon är född i april. Jag har suttit i över 2 timmar. Herre min gud. Hur ska detta sluta?

Tagit en paus nu i alla fall. Se hur långt jag orkar gör ikväll. Och det här är liksom bara en liten del av jobbet! Hur gör ni andra med bilder? Framkallar ni och sätter in i album. Alla bilder? Gör ni speciella album till era barn? Hur mycket ska man framkalla? Just nu riktar jag ju in mig på ett särskilt album till Leah som är med bilder från hennes första år. Alltså främst biler med henne. Men sen finns det ju massa andra kort jag också skulle vilja framkalla men som inte platsar i hennes album. Eller Hugos. Får väl göra egna album som är för hela familjen. Någon gång. När jag är färdig med Hugo och Leah första året album. Om en sisådär 15 år....

Hittade en fin familjebild. Kanske skulle förstora upp den och hänga på väggen?

//Sofie

Inga kommentarer: