08 oktober 2012

Måndag vecka 41

Vecka 41 alla redan? Snart jul ju.

Barnen var uppe innan tuppen idag. Men det gör inte så mycket då de är pigga och glada. I lördags hade de ju feber och igår var Leah fortfarande lite slitet efter febern. Men idag är de på topp båda två vilket känns skönt.

Jag känner mig också bättre. Om jag vågar skriva det. Så fort jag tyckt mig känna mig piggare så har det vänt igen. Vet inte vad det är för skit jag haft/har i kroppen. I helgen har jag snorat så mycket att jag fått näsblod flera gånger. Inte så trevligt.

Dagis blir det en sväng för barn och jag ska jobba. Men inte förrän ikväll. 19-21.30 rena rama monster passet. Bara att tacka å ta emot. Men jag tycker de här korta passen känns helt meningslösa. Vet inte hur många jobbpass jag hade förra månaden samtidigt har jag nog aldrig haft så få timmar efter att ha jobbat så många pass.

Sätta mig och vara lite seriös i mitt jobbsökande igen känner jag. Idag är ju perfekt. Barnen på dagis och jag har inget inbokat. Längesen det var så. Handlade ju till och med veckohandlingen av mat igår så det slipper jag också tänka på:)

Klä på mig kanske? Låter som en bra idé.

//Sofie

Inga kommentarer: