01 juli 2015

EM-guld!

Så himla gött att de lyckades hela vägen och tog hem guldet igår! Men nu kommer ångesten, vad ska man kolla på nu när all fotboll är slut? Haha ilandsproblem men jag tycker alltid det blir så tomt när ett stort idrottsjippo (OS, VM, EM) tar slut. Då har man ju alltid nåt att kolla på men och andra sidan nu har ju sommaren kommit till oss på allvar så då ska man ju inte sitta och glo på dumburken😜

Jag har jobbat idag och under tiden jag gjorde det så var Hugo och lekte med mormor och Leah var på dejt med Elin. Leah hade blivit bortskämd med att få gå i affärer så hon hade både nya badkläder och skor på sig☺ hon hade gärna sovit med dem båda på sig om hon fått.

När jag slutat så var jag och barnen en sväng så de fick bada vid badplatsen som ligger hemma vid mamma och pappa. Så himla härligt väder det varit idag (men fortfarande iskallt i vattnet om ni frågar mig).

När vi kom hem hann vi bara pussa Pontus hejdå och ge honom lyckosparkar  då han skulle iväg på fotbollsmatch.

Vi passade på att äta kvällsmat (jordgubbar med mjölk. Vi gjorde slut på tre liter jordgubbar🙊) ute på altanen. Bästa som finns! Barnen ligger nu nyduschade och nöjda i sina sängar och jag ska ta mig ett glas med kall päroncider och min bok och fortsätta kvällen ute på altanen☺ är det sommar så är det!

//Sofie

Inga kommentarer: