07 augusti 2015

Ändrat

Sitter på jobbet och väntar. Jag skulle börjat kvart i sju men de ringde till mig precis när jag kom fram och sa att det blivit ändrat att jag ska vara på ett annat ställe och jobba idag så börjar inte förrän kvart över nu😴

Irriterande då hade jag inte behövt åka så tidigt hemifrån men men.

Jag har ju som en pooltjänst just nu så jag hoppar in och täcker upp där det behövs. Delvis roligt för jag får verkigen vara överallt och träffa så många olika personer men det kan vara lite slitigt att fara runt med.

Men förhoppningsvis ändras det snart när avdelningen där jag skulle vara på från början äntligen startar upp. Den som väntar...☺

Vad ska jag mer skriva? Jag måste ju passa på nu när jag har tid att fördriva☺ Jo vår gamle båt Stella ska säljas idag! Ringde en igår och var jätteintresserad så de kommer idag redan och hämtar henne. Känns skönt att bli av med den men också lite vemodigt. Jag tycker ju alltid det känns i hjärtat en aning när saker säljs. Speciellt såna här stora saker men mest känns det faktiskt skönt. Vi behöver ju ha platsen att ställa den nya båten på sen när hon ska tas upp ur sjön. 

Nehepp dags för ett toabesök innan jag ska gå iväg.

Hoppas ni alla får en bra fredag. Ledig helg väntar på mig så jag hoppas dagen på jobbet går fort☺

//Sofie 


Inga kommentarer: