24 augusti 2015

Hunnit med mycket

Jag har varit ovanligt effektiv denna dag och hunnit med en himla massa saker. Förutom att jag har gjort köket i ordning så har jag städat och tvättat bilen (Forden blev det idag, igår var det Kian), städat båda toaletterna, dammsugit hela huset, städat altanen, tvättat flera maskiner med tvätt, storhandlat mat, hämtat ett par byxor jag köpte till Hugo på fejjanloppan, lämnat in överkastet på kemtvätt, bokat klipptid, sökt några jobb, hämtat ut paket och så har jag varit och rastat benen på ett svettigt spinningpass.

Tänk så mycket man kan hinna med ibland men nu är jag bra trött.

Imorgon är det jobb som vanligt igen. Jobbar kväll då vilket var ett tag sen. Jag jobbade endast dag förra vecka vilket jag gärna bara skulle vilja göra men men... Bara och köra:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: