20 augusti 2015

Döda ben

Åh vad mysigt det var att dra till stranden förut! Barnen sköter sig så bra så, inget gnäll eller bråk alls. Inte ens när vi skulle åka hem. Kors i taket!

Var lite roligt då det var en hög med engelska turister där samtidigt (flera olika barnfamiljer som har där ihop) och de hade barn som också hette Hugo och Leah (tror dock inte de var syskon men ändå). De reagerade när jag ropade på mina barn så det var en kvinna ut deras grupp som kom fram och pratade lite och sa att det var två av barnen där som också hette Hugo och Leah. De hade även en pojke som hette Zeb  hörde jag så det var ju också ett roligt sammanträffande☺

När Pontus kom hem från sitt jobb och vi var tillbaka från badstranden så drog jag på spinning. Mina stackars ben men imorgon från ni vila. Kommer väl inte ta mig ur sängen imorgonbitti. Men det är ju så kul nu när alla passen dragit igång igen! Jag har lyckats gå på fler pass än vad jag trodde jag skulle kunna göra den här veckan så det känns kul.

I helgen blir det till å inviga de nya löparskorna nån dag. Tror det kommer kännas mycket bättre med dem på fötterna☺

//Sofie


2 kommentarer:

Jennie sa...

Det finns ju ett syskonpar i vårt område som heter Hugo och Leah. :)

Zouphie sa...

Ja just det! Jag har för mig om att du berättat det en annan gång, lite roligt sammanträffande:-)