22 augusti 2015

Godmorgon lördag morgon!

Igår var jag så trött så trött efter jag jobbat hela dagen. Somnade till på soffan när jag kom hem och somnade där även efter barnen var lagda och jag och Pontus skulle ha kollat på film... Sov som en stock fram till sju i morse. Så skönt att vakna utvilad och pigg idag! 

Vädret är på topp även idag så ska försöka vara ute och njuta av det. Fast jag har massa måsten att göra här inne men de får vänta. Det kommer ju en höst med så småningom:-) 

Ikväll är det kräftskiva och firande av svärfar som fyller 60 år. Ska bli skoj! 

Jag ska alldeles straxt skjutsa iväg Hugo till tågstationen. Han och moster ska ha heldag tillsammans inne i Linköping. Massa jippon där så de kommer nog ha kul. Leah vill åka och bada så det ska vi nog göra idag. Sen får vi se vad dagen bjuder på. 

Njuter av att ha en ledig lördag med fint väder. Bara det är guld värt:-) 

//Sofie 

Inga kommentarer: