26 augusti 2015

Snart helg!

Helt galet men jag jobbar en kort dag imorgon (slutar redan vid 13) och är ledig fredag och även helgen så japp det är snart helg för min del. Jag ska njuta för sen jobbar jag två helger på rad...

Idag har jag jobbade jag från kvart i sju i morse till fyra i eftermiddags och efter jag kommit hem och pussat på barnen och umgåtts med dem så drog jag på spinning. Hade tänkt gått på ett annat pass men hann inte tidmässigt då jag ville hinna umgås med min familj så körde på spinning igen. Men vad gör det när det är så kul?:-)

Och svettigt! Herre min gud jag kände mig som en vattenspridare idag då jag verkligen kände hur svetten spurtades ut ur kroppen. Sånt himla jobbigt pass! Men jag var inte ensam  då det såg ut som samtliga deltagare badat med kläderna på när vi tränat klart.

Pontus är på fotboll ikväll så är ensam hemma. Lyssnar på barn som sover och ska ta och göra sängen sällskap alldeles straxt. Vila ögonen i en bok innan de stängs för natten.

//Sofie 

Inga kommentarer: