20 augusti 2015

Ledig torsdag

Idag är det återigen en sån där fin sommardag🌞 älskar att sommaren äntligen gjort sig besväret att anlända till oss☺

Leah och jag var iväg en sväng på förmiddagen när Hugo var i skolan. Åkte och shoppade gympaskor till henne och Hugo. Dags att köpa nya igen. Känns som gympaskor är det de förbrukar mest. De skorna växer de sällan ur numera utan de slits sönder. Oavsett märke på skorna.

Vi var inne på team sportia där jag även hittade mig ett par nya skor. Jag passade på att investerade i ett par nya löparskor då det var halva priset. De jag har nu är egentligen inte så gamla eller slitna men de sitter dåligt på mina fötter och det känns framför allt när jag springer. Köpte dem ju utan att provspringa på ett band innan vilket var dumt...

De är väldigt breda skor och jag har smala fötter så de känns inte alls hundra när jag springer i dem. Går jag i dem känns det inte så konstigt så de får bli mina nya promenadskor och så har jag dessa som nya löparskor.

Nu är vi hemma igen och det är även Hugo. Ska packa en väska och dra till stranden nu. Måste ju passa på☺

//Sofie


Inga kommentarer: