25 augusti 2015

Tisdag 25 augusti 2015

Snart ska vi köra igång den här dagen med träning, dagis, jobb och allt men vi har en stund nu på morgonen/förmiddagen som vi inte behöver göra något speciellt så här sitter jag och Leah hon kollar på ett program på tv:n. 

Tänkte jag skulle framkalla lite bilder. Ta tag i mitt projekt om att göra album till barnen som aldrig verkar bli av... Skulle vilja göra ett för varje år och hittills har jag inte knåpat ihop ett enda så jag har några att göra:-) Fick även bilderna från bröllopet på ett usb minne av Magdalena som fotograferade. Jag har fått bilderna tidigare och även framkallat men då fick jag dem bara skickade över datorn och det blir ingen vidare kvalité om man vill ha dem i större format. Så det har jag tänkt fixa nu med nu så vi har någon förstoring av bröllopsbilderna. 

Från det ena till det andra men när värmen kom nu i augusti så kom även flugorna hem till oss. Fy jag tror de bara blir fler och fler för varje dag. Måste komma ihåg att köpa flugfångare! 

Framkalla bilder vara det ja... Bäst att jag tar tag i det innan jag glömmer vad det var jag skulle göra vid datorn. 



//Sofie 


Inga kommentarer: