30 april 2016

Lediga dagen

Vi kom iväg igår till skateparken. Regnet gjorde uppehåll så barnen var lyckliga över att få åka av sig lite☺

Kallt var det men det störde mest mig som stod bredvid och kollade på.

Vi hade en väldigt lugn ledig dag igår. Efter vi varit iväg på det på förmiddagen så blev det lunch hemma. Jag somnade i soffan en stund efter det (så skönt, så skönt☺) innan vi gick ut och grejade.

Vi gjorde i ordning lekstugan som ÄNTLIGEN blivit klar! Evighetsprojekt som den varit men blir lätt så när han som byggt den inte gjort den färdig. Eller egentligen är den inte helt färdig än heller då jag köpt färg så jag ska måla den i samma färg som huset är i men det känns som det lilla för nu kan barnen äntligen använda den och leka i.

Hugo och jag tog oss en liten loppistur och införskaffade lite saker till lekstugan så som en flagga att ha utanför, kastruller och tallrikar etc. Jättebra blev det☺

Idag vankas jobb för min del men först ska vi ut till svärföräldrarna och äta frukost tillsammans.

Hoppas alla får en bra helg oavsett ledighet eller jobb☺

//Sofie


Inga kommentarer: