15 april 2016

Godmorgon fredag den 15 april 2016

Den här fredagen startades med spinning. Jag vaknade pigg som en lärka och åkte iväg. Var visst tidig då jag var först på plats men det gjorde inte så mycket för då hann jag sitta och trampa en stund innan passet började.

Jag brukar försöka vara i god tid när jag ska på spinning (kanske inte riktigt i så god tid som imorse) för att få en bra plats och hinna ställa in cykeln i lugn och ro och hinna sitta och trampa igång benen en liten stund innan själva passet drar igång.

Jag är ju sån som tycker om att vara i tid till saker och ting men det får inte bli så man får sitta och vänta en massa heller. Jag vill inte stressa men samtidigt inte spilla massa tid på att bara sitta och vänta. Fast ja det är ju inte alltid jag lyckas med det. Det kan bli stressigt och ibland kan det bli att jag ändå får sitta och vänta. Ja det är inte lätt å få det som man tänkt sig☺

Nu ska jag äta frukost och sen ta en varm dusch!

//Sofie 


Inga kommentarer: