09 april 2016

Migrän?

Hade en trevlig kväll igår med god mat, musikquiz (som vi trots höga vinstchanser inte vann) och massa skratt!

En mindre rolig sak var att jag fick sån extrem huvudvärk. Hade lite huvudvärk under hela kvällen men när jag satte mig i min egen bil och skulle åka hem bara exploderade det i huvudet. Usch så hemskt det var. Knappt jag kunde köra hem. Jätteobehagligt var det. När jag kom hem proppade jag i mig värktabletter och la mig. Hade svårt att somna men när jag väl somnade sov jag som en stock. Vaknade och mådde så bra i morse. Inte en gnutta huvudvärk kvar. Underbar! Vet inte vad det var om det kan ha varit något migrän liknade anfall? Aldrig känt så innan i alla fall och hoppas jag slipper uppleva det igen.


Idag skulle vi åkt på lekdejt men p.g.a av sjukdom från andra hållet så fick det ställas in. Hugo ville hemskt gärna träffa lillkusinen så vi ska nog åka dit en sväng idag för att hitta på något. Pontus är iväg hela dagen idag och kommer hem först imorgon vid lunch så vi får sysselsätta oss själv jag och barnen. Mysigt det med!

Hoppas ni alla får en bra lördag!

//Sofie




Inga kommentarer: