21 april 2016

Härlig vårkväll

Barnen har varit ute och studsat på studsmattan hela eftermiddagen/kvällen. Så underbart det är när man kan vara ute och greja och det är ljust trots tiden på klockan.

Jag var och körde ett TRXpass förut och herre min gud... Jag hade träningsvärk i magen från i tisdags (sån där träningsvärk så det gör ont bara man nyser) och i benen från gårdagens löprunda och det lär inte kännas bättre imorgon efter detta mördarpass. Det var en ny instruktör som hade passet idag = annat upplägg och det upplägget var väldigt intensivt = väldigt jobbigt.

Och imorgon bitti väntas spinning. Får se hur det går.

Jobbat har jag gjort idag med. 7-14 vilket är en alldeles lagom tur. Är ledig fredag till söndag nu innan jag går på min tråkvecka. Det går det med men blivit lite bortskämd när jag fått vara ledig så många helger på rad.

Nu blir det och kolla på ett program barnen väldigt gärna ville se innan de ska i säng.

//Sofie 

Inga kommentarer: