11 april 2016

Gift vid första ögonkastet- USA

Ligger i sängen och kollar på "gift vid första ögonkastet-USA" som jag fastnat för. Inte ofta jag kollar serier eller tvprogram som jag fastnar i och vill se fler avsnitt av. Men den svenska versionen (den första säsongen var det jag såg. Tror det gått en säsong till av den om jag inte kommer ihåg helt fel?) kollade jag också igenom alla avsnitt av.

Så spännande och följa alla paren och se hur det går för dem. Det programmet känns ändå som en mer seriös version av att "försöka hitta sin stora kärlek" än många andra såna program.

Som tur är släpps bara ett avsnitt i taget (hade suttit uppe och sträckkollat annars) så jag ska se klart det här senaste och sen sova. Upp tidigt och jobba imorgon igen. Varit en intensiv dag med jobb och direkt där efter en arbetsintervju så är rätt trött nu. 

Men först ska jag se klart det här avsnittet☺

//Sofie


Inga kommentarer: