19 april 2016

Födelsedagsfirande och jobbdags!

Vi firade Leah här hemma igår eftermiddag/kväll. Som hon väntade! Hela dagen var bara en lång väntan på att alla skulle komma och gratta henne. Ungefär samma känsla som på julafton var det.


Till sist kom alla gästerna i alla fall och Leah var väldigt nöjd över sitt kalas med alla släktingar. 


 Jag hittade en klänning i garderoben som jag inte använt innan så den fick komma fram igår.


Leah har tjatat om en tårta med Frost motiv på enda sedan hon fyllde förra året så gissa hur nöjd hon var när hon äntligen fick hugga in på den?:-)


Minna hade roligt värre med att sitta på bordet och festa loss bland alla serpentinerna. 

Idag ska jag faktiskt jobba! Det var några dagar sen sist nu. Var ledig onsdag och torsdag i förra veckan och skulle ha jobbat fredag, lördag och söndag men då vi skulle upp och överraska Jennie på möhippan tog jag ledig de dagarna och sen igår var jag ledig efter min jobbhelg (som jag skulle haft). Så känns rätt okej att åka och jobba nu i eftermiddag ändå. Nästan så jag saknat jobbet:-) 

Varit och kört ett pass på gymmet på morgonen med. Det var några dagar sen sist det med så det kändes jobbigt värre men så skönt att komma in i träningsrutinerna igen nu! 

Ska ha en lunchdejt med min käre make nu innan jobbet kallar. Inte ofta vi kan ses mitt på dan men idag så:-) 

//Sofie 

Inga kommentarer: