17 april 2016

Halvt död

Den här helgen blev inte alls någon jobbhelg (som det skulle ha varit) utan tidigt i lördagsmorse drog jag och Jennies kusin Tina iväg upp till Falun för att överraska blivande bruden med möhippa. 

Var en jätterolig men intensiv dag, kväll och natt. Vi vaknade vi åtta i morse, åt frukost och sen körde vi de 34 milen hemåt igen. Hemma däckade jag på soffan i en timme innan det var dags att fira Leah lite i förskott då Jocke och Tina kom förbi. Åt grillad tupp (de vi slaktade i vintras) och kyckling med massa gott till så nu står jag mig till lunch imorgon känns det som. 

Jag orkar verkligen inte skriva mer nu men ska sammanfatta möhippan i ett eget inlägg imorgon. 

Nu ska jag umgås med min man innan jag somnar. Vi måste ju upp tidigt imorgon för att sjunga för vår nyblivna 6-åring. Helt galet. Var sista gången jag nattade en 5-åring ikväll. Mammas lilla tjej som börjar bli så stor. Helt galet som sagt. 

//Sofie 

Inga kommentarer: