12 april 2016

Härligt vårdag!

Jag jobbade verkligen heldag idag. Började kvart i sju imorse och slutade kvart över fyra. Vädret har verkligen varit på topp så när jag kom hem drog jag med mig kidsen ut och njöt av solen och värmen. 

Vi gick på hundpromenad och pratade om livets alla frågor. Om allt från utrotningshotade djur till fobier. Så mysigt med såna stunder när vi bara kan strosa omkring och prata med varandra utan bråk eller tjafs. Alla är nöjda och de tycker mamma är världens roligaste och smartaste att umgås med. Såna stunder är oslagbara. Njuter av dem till max för jag vet att om några år kommer såna stunder vara förbi.

Blev även nån timmes hoppande på studsmattan innan vi tog kväll med matlagning, läxläsning, tandborstning och godnattsageläsning☺

Mina Älskade Ungar❤

//Sofie


Inga kommentarer: