22 april 2016

Tacolunch

Idag har vi haft besök av Erik, Elin och Minna☺ Erik hade inte hunnit gratta Leah än och jag fyller ju år om några dagar så vi hade en slags födelsedagslunch här hemma idag i efterskott för Leah och i förskott för mig.

Fick ju mysa massa med min favorit bebis så haft en väldigt bra dag☺ Leah valde mat så det blev tacos vi åt. Inte så fantasifullt kanske men det funkar ju alltid. 

I eftermiddag har vi haft det lugnt och skönt. Barnen har hoppat studsmatta (de älskar och hoppa studsmatta) samt åkt skateboard fram och tillbaka på våra plattor.  Inte lätt när man bor på landet då får man göra det bästa man kan av det man har☺

Pontus är iväg och spelar match ikväll så jag och kidsen har haft myskväll ihop. De har ätit minipizzor och jag tog resterna från igår. Tvungen och rensa kylen men det var väldigt god mat så helt klart en värdig fredagskvälls maträtt☺

Har sån träningsvärk i kroppen. Imorse när jag skulle och köra spinning och klockan ringde fick jag rulla ur sängen. Blir skönt med en vilodag imorgon. Eller jag vila och vila barnkalas står på programmet 10 st 6 åringar som ska passas upp på...

//Sofie


Inga kommentarer: