28 april 2016

28 år gammal

Idag har jag blivit hela 28 år gammal. Har blivit så firade av världens bästa lilla familj idag❤ Barn och man sjöng för mig imorse och fina presenter fick jag med.

Sen bar det iväg för en dag på jobbet där världens bästa Minna kom förbi en sväng (tillsammans med sin mor såklart☺) och gratulerade sin favorit moster. Dagens höjdpunkt på jobbet☺

När jag och barnen kom hem sen hade vi filmmys framför Ronja Rövardotter då regnet öser ner utanför fönstrena.

När Pontus sen kom hem från sitt jobb så körde barnen nästan iväg mig på en gång. Jag fick inte vara hemma då de skulle hitta på nån överraskning för mig☺ Så jag drog och tränade. Körde ett TRXpass som var svettigt värre.

När jag kom hem därifrån hade barnen (med en del hjälp av sin pappa) lagat så god mat. Grillade kycklingfiléer med potatisgratäng och Pontus bearnaisesås till som även serverades med grillad majs och sallad. Åt så jag höll på att spricka. Så gott!

Därefter hade barnen bakat en så fin tårta som vi tog till efterätt. Snacka om att jag är mätt nu. Men känner mig väldigt glad över mina fina familj som firat mig på bästa sätt❤

Inte så dumt att bli 28 år ändå☺

//Sofie


Inga kommentarer: