15 maj 2016

En riktig slappardag

Den här dagen har inte gått i många knop. Har känts nästan som en dagen efter dag när man varit ute på redigt partaj minus bakfyllan.

Regnet har öst ner hela dagen så när vi kom hem efter att ha hämtat Poker hamnade vi i soffan framför filmen "Kalle Blomqvist och Rasmus" som barnen valt. Hittade chips och dipp som vi mumsade på till filmen.

Sen har jag suttit och börjat med att tömma min mobil på bilder. Jag hade över 2000 bilder men hunnit med en del så nu är jag nere på 1200 i alla fall☺ Får fortsätta imorgon igen. 

Är inte ett dugg trött ikväll men det kanske inte är så konstigt med tanke på sovmorgonen och dagens slowmotion tempo. Men måste försöka komma i säng nu snart ändå. Kl 06 ska jag sitta på spinningcykeln och köra ett pass. Kan behövas efter helgens alla gottigheter☺

//Sofie


Inga kommentarer: