19 maj 2016

Lite käk innan jobb

En köpesallad och citronvatten får bli dagens lunch innan jag måste dra mig mot jobbet. Repade mig efter näsblodsattacken sen. Jag tog tag i det på en gång och ringde vårdcentralen så den 13 juni ska jag få komma på en utredning för att se vad det är som kan ligga bakom att jag får näsblod så ofta. För det här är ju inte normalt som sköterskan sa i telefonen. Japp så har jag haft det i 28 år så bättre sent än aldrig att ta tag i det och söka hjälp☺

Tog mig igen till gymmet en sväng. Provade på trappmaskinen för första gången. Funnit ett tag på gymmet men jag har aldrig provat den. Brukar ofta vara upptagen men inte idag så då passade jag på.

Fy så jobbigt den var! Jag körde 30 minuter och var helt slut/genomsvettig efter det. Blev ett magpass och ryggpass därefter sen orkade jag inte mer. Hade ju tänkt köra ben idag men kände inte riktigt för det efter den där trappmaskinen.

Fick även träffa Sandra och Linus en sväng så jag agerade taxi åt dem. Inte alls långt kvar innan bebisen kommer! Så spännande med en ny liten kusin för barnen☺

Nu ska jag äta och sen göra mig klar för jobb. 

Tjingeling på er!

//Sofie


Inga kommentarer: