25 maj 2016

Morgonträning blev kvällsträning

Tror ni jag kom upp i morse när klockan ringde? Jag hörde inte ens när klockan ringde. Så det blev ingen träning i morse utan tog det nu ikväll istället. Det gick det med:-) Men förstår inte att jag kommer upp utan problem så tidigt om jag ska på spinning men att gå upp för att köra eget pass det är svårare.

Jag och barnen åkte i eftermiddags och hälsade på Elin och Minna. Barnen var överlyckliga över att få träffa lillkusinen. Ja deras mamma tyckte också det var kul med bebisgos. Den ungen är mosters favorit, så himla gó!


Passade på att inviga både nya skor, väska och jacka som köptes på vår tripp i helgen som var. Alltid roligt med nya kläder till en själv. Blir ju inte lika ofta handlat till en själv som till barnen av någon konstig anledning. Särskilt roligt med nytt är det ju nu när jag varit duktig och rensat bland det gamla.



Imorgon är jag ledig med så ska njuta av kvällen nu. Glo på dumburken eller läsa bok? Det är frågan det.

//Sofie

Inga kommentarer: