23 maj 2016

Kväll i huset

Det sa bara svisch om den här dagen. Snart dags att släcka ner och ladda batterierna för morgondagen igen. 

Jag har jobbat idag men slutade tidigt. Skönt men direkt efter hämtade jag barnen. Eller rättare sagt barnet. Leah fick jag inte hämta. Hennes blivande lärare i skolan var och hälsade på så jag fick vända i dörren på dagis och hämta henne senare efter besöket.

Jag och Hugo tog en sväng till frisören undertiden. Hugos kalufs blev mindre vilket han tyckte var skönt. Han har så tjockt hår som växer som ogräs. Med andra ord har han inte ärvt sitt hår efter mig.

När jag äntligen fick hämta Leah blev det en shoppingtur inne i mataffären. Hem och lämnade av varor och barn för att sen åka och träna. Körde Mix Power och var ett tag sen sist jag körde just det passet. Det kändes i kroppen men det var skönt efteråt.

Har grejat och fejjat med alla andra måsten här hemma. Maken är på fotbollsträning så har nu en lugn kväll för mig själv. Rätt skönt faktiskt☺

Imorgon kommer dagen bestå av jobb och fotboll. Det ni.

//Sofie


Inga kommentarer: