11 maj 2016

Ensam hemma ikväll

Övriga familjen är iväg på...fotboll! Fotboll mest hela tiden känns det som i den här familjen. Jag ägnade mig dock åt spinning istället. Pulsspinning är så in i norden jobbigt! Har ni inte provat så gör't! Vanligt spinning är kul och jobbigt men köra spinning med pulsband höjer det till en annan nivå. Finns ingen annat pass eller träningsform som jag svettas så mycket på som pulsspinning.

På jobbet idag blev mina ögon irriterade. Blev torr i dem och så började de klia en massa. Jag har inga allergier och har aldrig tidigare reagerat på pollen men vet inte om det kanske kan vara nåt sånt ändå. Så skönt när jag kom hem och kunde ta ur linserna. Blev bättre då så ska forsätta med brillorna ett tag till för att inte irritera ögon mer än nödvändigt.

Jobbigt dock på ett annat sätt då jag är så ljuskänslig och vill ha solglasögon på mig ute när det är så soligt som det är nu. Spänner mig annars så jag får huvudvärk. Ja vilka problem. Tur de inte är värre än så☺

Nu ska jag kolla på Top Gear och invänta min familj som kommer hem när som helst nu.

//Sofie


Inga kommentarer: