09 maj 2016

Promenad och spinning

Så skönt med en ledig dag! Började med att köra ett spinningpass på morgonen. Bästa starten! Önskar verkligen att jag skulle ha samma disciplin att kunna gå upp och träna tidigt även när jag inte är inbokad på pass. För det är en sån skön start! Får se, den dagen kanske kommer den med nån gång☺

Har även hunnit med en promenad i det fin fina vädret med världens bästa promenadkompis. Jag tjatar om det fina vädret men tänk om det skulle kunna få vara sånt här härligt väder nu fram till september. Önsketänkande delux jag vet☺

Just nu sitter jag i biltvätten får bilen ren innan det bär av till affären för uppbunkring av mat. Blir utvecklingssamtal med Hugo lite senare med. Ska bli roligt att höra hur det går för honom i skolan.

Nu är bilen snart färdig här så bäst att jag avrundar.

//Sofie


Inga kommentarer: