06 maj 2016

Jobbhelg

Kändes lite surt att behöva åka och jobba idag på eftermiddagen. Strålande sol och dessutom är det dags för sjösättning av båten nu ikväll som jag tyvärr missar. Pontus och Leah grejade i ordning det sista med båten idag på förmiddagen medan jag satt i solstolen och Poker kollade på☺

Klockan ringde tidigt idag även att jag började sent. Ett spinningpass fick väcka kroppen till liv. Annars har dagen varit rätt lugn. Njutit av det fina vädret. Jag, Pontus och Leah var en sväng till stan och gjorde ärenden. Hugo har sovit hos farmor och farfar inatt. Vi hamnade på en uteservering och åt lunch. Riktigt skönt! Så härligt att kunna sitta ute i klänning och bara ben.

Jobbar i alla fall en dagtur imorgon så ska försöka hitta på något när jag slutar imorgon vid 16. Kanske ta en premiärtur med båten för säsongen. Vädret ska ju hålla i sig hela helgen säger de ju☺

//Sofie


Inga kommentarer: