26 maj 2016

Ett litet kvällsinlägg i bloggen

Hoppas jag kan publicera det här inlägget.  Skriver från mobilen och de senaste gångerna har det inte funkat? Tror det kan ha med vår internetuppkoppling att göra som blivit så himla segt! Bra internet är en lyxvara när man bor på landet.

Idag har det varit en dag som Leah räknat ner till sen flera månader tillbaka. Idag var det nämligen dags att få hälsa på i skolan och få träffa fröken och alla klasskompisarna inför skolstarten i höst.

Hon tyckte det var så roligt och ville vara kvar där hela dagen. Tyvärr gick ju inte det. Vi drog och gjorde ärenden på stan efter vi varit i skolan och sen åt vi även lunch ihop på ett café. Leah tog pannkakor och jag bakadpotatis med sallad. Riktigt gott var det☺

Barnen har lekt med grannbarnen och jag har storstädat köket i eftermiddag. Jädrar så rent köket är nu. Alla lådor, alla lister, kylskåpet, frysen, fläkten och ugnen jag allt har fått sig en omgång av städtrasan. Det tog sin tid men så skönt när det är gjort.

Blev pizza till middag ikväll då jag inte ville smutsa ner köket☺

Nu ska jag ta natt då jag ska upp tidigt och köra spinning imorgon.

//Sofie


Inga kommentarer: