17 maj 2016

Godmorgon tisdagen den 17 maj!

Sitter och äter frukost ihop med Hugo innan han ska åka iväg till skolan.

Blev visst inget skrivet här igår. Hade tänkt printat ner några rader när jag hade rast på jobbet igår kväll men det blev visst inte så.

Jag hade det lite stressigt innan jag åkte till jobbet då fritids var stängt igår så jag fick åka och hämta Hugo i skolan för att sen direkt åka med barnen till mamma å pappa som var snälla och var barnvakt.

Elin och Minna var där också så jag fick gosa en liten stund med favorit Minna innan jag slängde i mig mat och stressade iväg till jobbet.

Idag är jag ledig men det är fullbokat ändå. Som vanligt. Bland annat är det sommarfest på Leahs dagis ikväll. Men nu ska jag se till att min son borstar tänderna och är redo när bussen kommer här snart☺

//Sofie


Inga kommentarer: