30 oktober 2016

Babyshower!

I eftermiddags så hade vi ordnat en överraskningsbabyshower för finaste Emelie som ju väntar bebis☺

Babyshowers har ju blivit populärt men det här var första gången jag var på en och jag tror vi lyckades överraska Emelie väldigt bra med.

Hade en jättetrevligt eftermiddag med massa gott fika, roliga lekar (det här med kändisars barn var jag riktigt bra på) och massa prat. Det var väldigt roligt att ses allihopa☺

Nu är det en trött Sofie som ska krypa till sängs. Ikväll har vi även haft gäster på besök (Pontus och mina föräldrar) då Hugo haft sin middagsbjudning som han styrt med så länge. Han bjöd på egengjord lasagne med efterrätt. Så duktig då han i stort sätt gjort allting själv. Mammas stora kille!

Men nu är jag som sagt trött. God natt på er!

//Sofie


Inga kommentarer: