18 oktober 2016

Bebismys

Efter jobbet idag blev det inte gymmet. Kände mig inte alls i form så jag avvaktar så jag inte lurar fram nån dunderförkylning.

Istället svängde jag förbi mamma och pappa där världens bästa Minna var på besök. Nu när hon går har hon blivit så stor på en gång. Härligt att få gosa lite med henne innan jag åkte hemåt. 

Väl hemma fortsatte bebisgosandet. Leon med mamma och bror var ju på besök. Mysigt att gosa med en liten mindre bebis som inte bara vill slita sig ur ens famn för att riva ner allt i sin närhet.

Hugo och Leah fick busa av sig med Linus med vilket var uppskattat. Kusinerna får träffa varandra imorgon också till deras glädje☺

Nu blir det en lugn kväll här hemma. Jag känner mig verkligen inte hundra i kroppen. Hoppas jag gör det imorgon när jag vaknar.

//Sofie


Inga kommentarer: