01 oktober 2016

Första Oktober

September är förbi och idag får vi säga hej till Oktober! 


Vi startade oktober med att storstäda huset. Passade på nu när barnen inte är hemma. Först hade jag så mycket energi och påbörjade bland annat tvättning av alla sängkläder, kuddar, täcken och madrassöverdrag. Insåg när allt låg i en hög i tvättstugan framför tvättmaskinen att det här kommer ta tid. Tvättat hela dagen och inte ens hälften är tvättat... Var i alla fall så smart att jag började med våra sängkläder så vi har något att sova på inatt sen:-)

Annars så laddar vi för kvällen. Gunnar kom precis hit och snart även Emma och Per. Vi ska ta något gott att dricka här innan vi åker in mot storstan. Har bokat bord på en grekisk restaurang som vi ska äta på innan vi beger oss av till Rock of 80's.

Hoppas på en härlig kväll!

Får uppdatera mer under morgondagen. Nu måste jag fixa det sista här. Det sista som är lika med att välja vilka skor jag ska ha på mig. Inte kommit så långt än:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: