31 oktober 2016

Helt finito

Jobbat hela dan idag och sen åkte Pontus och jag ut till svärföräldrarna en sväng där vi blev bjudna på mat samt fick umgås med barnen våra. De har ju höstlov så för att slippa fritids är de hos farmor och farfar och sover över. Lite höstlovskoj☺

Nu är vi hemma igen och jag ligger nerbäddad i sängen. Alltså min kropp är inte hundra. Jag vet inte vad det är men jag har liksom ingen ordentlig ork. Rätt som det är känner jag mig precis som vanligt men så kommer bakslagen. Ont i kroppen, huvudvärk, trött, ont i nacken... Tog mig en varm dusch och en ipren så jag kan sova ordentligt inatt. Måste orka med och jobba de här dagarna nu. Har tagit ledigt på fredag så det är en kort vecka.

Hoppas det släpper och gå över till imorgon.  Det vore perfekt.

//Sofie


Inga kommentarer: