09 oktober 2016

Fortfarande sjuker...

Ja den här söndagen sög ju. Fick tillbaka febern så sov inte en blund natten till idag. Har frusit och svettats omvarannat hela dan. Ont i hela kroppen så jag har inte kunnat komma till ro för å sova bort skiten heller. Ställt mig i duschen och värmt kroppen emellan åt. Det i kombination med alvedon/ipren har varit dagens bästa.

Har liksom känt i hela kroppen när värktabletterna slutat värka. Fy så hemskt det är. Varit som en pillerknarkare idag. Ont i halsen har jag med så jättejobbigt att svälja. Tvingat i mig mat då jag känt hur hungrig jag varit.

Nej fy. Mår bättre nu ikväll men det gjorde jag ju igår med och se hur det vände igen. Så vågar inte säga något än om att det går mot rätt håll. Blir och vara hemma imorgon med. Sjukstugan fortsätter...

//Sofie


Inga kommentarer: