22 oktober 2016

Soffhäng blev löprunda som blev soffhäng

Jag kände för att kurra ihop mig i soffan med en varm filt och inte göra ett skit när barnen åkt. Men det slutade med att Pontus lurade med mig ut på löprunda i skogen istället. 

Så jag, Pontus och Poker sprang milen tillsammans. Jag har inte sprungit på flera månader men det gick jättebra! Det enda problemet var att jag hade århundradets träningsvärk i benen efter gympasset igår. Det kändes något överjävligt i uppförs och nerförsbackarna. Men lyckades ta mig runt ändå i ett skapligt tempo.

Det här var första gången som Pontus och jag sprang ihop. Båda två brukar ju springa men det har aldrig blivit att vi gjort det tillsammans tidigare. Så det var primär för oss efter våra 10 år ihop☺

Nu ska det där soffhänget bli extra skönt. Helt slut i kroppen och nyduschad med myskläderna på. En härlig lördagskväll☺

//Sofie


Inga kommentarer: