20 oktober 2016

Dusch och frukost

Startade dagen med en varm dusch. Var ingen vidare taktik för att vakna till... Kajan tyckte det var skönt i alla fall. Vi har vattenledning med varmvattnet som går tvärs över badrumsgolvet (blir som golvärme) och där lägger han sig alltid när vi duschar. Han eller Poker, där ligger de bra☺

Torsdag idag! Så skönt att helgen närmar sig. Den här jobbveckan har varit seg. Jag har inte haft några jobb inplanerade innan utan blivit bokad eftermiddagen innan och dessutom bara gått sena turer. Det är rätt slitit och inte veta vart man jobbar eller vilka tider. Får jag reda på det några dagar innan funkar det bra men inte när det varit som på sista tiden. Idag till exempel vet jag inte när jag slutar. TRX:n jag är inbokad på får jag avboka då jag inte vet om jag slutat så jag hinner dit. Lite surt men så är det och jobba i en pool...

Nu ska jag käka frullen. Nu är jag inne i en period där jag käkar yoghurt till frukost och äter rågbröd. Kör jag det en period sen får jag dille på nåt annat som jag äter innan jag byter igen☺

//Sofie


Inga kommentarer: