12 januari 2020

En riktigt lugn söndag

Den här söndagen har gått i ett välbehövlig lugnt tempo.

Leah åkte iväg på bortamatch med innebandyn efter lunchen så hon har varit iväg på det idag. Pontus har fortsatt ute i båten och jag har bara tagit det lugnt då jag inte känt mig helt i form. Är livrädd för att bli sjuk så bättre å ta en lugn dag så kanske det inte blir värre.

Har grejat med tvätten mellan stunderna framför Tv:n. På eftermiddagen tog vi oss ut och på en promenad med Ebbe. Hugo hängde på och cyklade medan Pontus och jag gick. Det var skönt att få frisk luft i lungorna!

Nu sitter vi och kollar på Sverige - Slovenien i handbollen. Matchen i fredags kväll somnade jag ifrån, men den här ska jag väl orka hålla mig vaken till. Jämnt och spännande är det! Heja Sverige!

//Sofie

Inga kommentarer: