22 januari 2020

Valpmys!

Den här dagen började inget vidare men slutade desto bättre.

Leah var hängig hon med i morse så idag fick båda två vara hemma. Dålig tajming med sjukdomar då vi har mycket på jobbet nu så jag har svårt att vara hemma. Så pontus fick den lotten den här gången. 

Det var fullt ös hela dagen på jobbet. Åkte hem när jag slutat och var så trött! La mig på soffan å vilade en stund. Det händer aldrig annars men idag orkade jag ingenting. Laddade för att åka på dejt med en gammal jobbarkompis.

Hon har nämligen skaffat en labradorvalp! Så otroligt söt så jag höll på att dö. Typ.


Vet inte vad som var trevligast, å träffa Maggan eller valpen🙂. Hade en väldigt trevlig stund där! Vi drack te, gosade valp och tjöttade om allt möjligt.

Sånt vill jag ha mer av under 2020!

Höll på att kidnappa och ta med mig valpen hem, men undra vad Ebbe hade sagt då. Rätt skönt ändå och komma hem till sin vuxna hund. Han bits mycket mindre (läs inget) och kissar inte inne. Det är allt en del fördelar med vuxna hundar.

//Sofie


Inga kommentarer: