31 januari 2020

Idag är det...FREDAG!

På lunchen igår åkte jag och åt mat tillsammans med min mor och så Majken som också var där.


Den ena är mer taggad på att vara med på bild en den andre. 


Världens bästa Majken❤ Tänk att man kan tycka om sina syskonbarn så mycket!

Efter jobbet åkte jag bara hem och sa hej innan jag for iväg för att hämta Hugo på hans innebandyträning. Jag stod ute i kylan och väntade på honom i alldeles för tunna kläder alldeles för länge. Hugo är ju inte snabbast ut...


Tjugo minuter senare dök sonen upp. Jag hade fått parkera så långt bort så tänkte att det var bäst å stå utanför (den låsta) hallen å vänta så Hugo skulle se mig.

Jag var helt genomfrusen när jag kom hem sen. Ställde mig å duschade det varmaste jag kunde och sen på med pyjamasen och ner i sängen.

Kände mig helt ok när jag vaknade idag på morgonen. Men jag är fortfarande tjock i näsan och slemmig. Har packat med träningsväskan. Är så sugen på att träna men får se hur jag känner mig i eftermiddag om det blir något pass eller inte.

//Sofie 

Inga kommentarer: