23 januari 2020

En torsdags rubrik!

Den här torsdagen har gått i en väldans fart! Fullt upp på jobbet men med en lunchrast hemma hos mamma där även mina syskon och respektive barn var och åt.


Jag fick faktiskt träffa mina favorit tjejer två gånger idag då de var på bibblan när jag jobbade så gick dit å sa hej till dem då också. Men moster/faster var rätt utkonkurrerad av alla andra roliga saker som fanns på bibblan att göra. Typ pussel med babblarna.


Majken hade på sog finkläderna dagen till ära! Det är inte ofta LHC vinner nu för tiden så det gäller ju att passa på.

Efter jobbet så hämtade jag Hugo och Ebbe hos mamma och pappa. Hugo har varit hemma från skolan även idag, men imorgon ska han nog kunna gå tillbaka till skolan igen. Håller tummarna för det! Eller hemma, han har fått hänga med mormor idag men ni fattar.

När jag kom hem sen åkte Leah och jag för att handla och hämta ut ett paket till Leah. Mamma har en kompis som skickat massa olika pysselsaker till Leah.  Leah var i himmelriket när hon öppnade paketet. Så hela kvällen har hon suttit instängd på sitt rum å grejat med allt nytt pyssel.

Imorgon är det fredag! Fy fan så gött.

//Sofie 

Inga kommentarer: