20 januari 2020

Gårdagens söndag!

Vaknade rätt skapligt igår så passade på att åka in å träna på morgonen. Det är rätt lungt med folk när man åker och tränr tidigt på lördagar å söndagar. Helt perfekt enligt mig.


När jag kom hem därifrån hade Pontus gjort fattiga riddare till frukost!


Ser inte så gott ut, men som tur är så smakar det mycket bättre än vad det ser ut!

Leah hade sen ringt och bokat in att hon skulle ta tåget till mormor och morfar. Så jag åkte och lämnade av henne vid tåget å sen tog jag med Ebbe på en promenad i det fina vädret!


Jätteskönt promenadväder i strålande sol! Älskar't!

Ebbe var nöjd han med. Vi var ute å traskade i nästan en och en halv timme.


Med godis i blick! Inte en chans att annars att kunna få med honom på någon bild som inte är suddig.

Jag ägnade sen dagen åt städning. Med lite halvt som halvt avbrott för Tv:n. Man får ju inte slita ihjäl sig på en söndag!

Hugo var iväg å spelade borta match och kom hem pigg å glad efter en vinst.

Vi var sen lite busiga och åt tacos på en söndag. Så galna är vi!


Sen blev det handboll, men tyvärr så förlorade ju Sverige mot Norge. Hade blivit förvånad om vi vunnit i och för sig, men vi gjorde en bra match! Synd att det inte räckte enda fram.

//Sofie 

Inga kommentarer: