17 januari 2020

Tennis, pizza och fredagsmys

Jag hade en bättre lunch idag då jag blev bjuden på mat hemma hos mamma å pappa. Fick där träffa båda mina favorit tjejer!


Majken älskar när faster ska ta kort!


Hon ser ut att vilja nita mig. Minna var lite gladare🙂

Efter att jag stämplat ut från jobbet så åkte jag till tennishallen för att möta upp övriga familjen för en timmes tennisspel!


Det var både trevligt och roligt!

Efter att vi spelat klart så åkte vi förbi pizzerian och köpte med middagen hem.

Nu taggar vi "På Spåret" och Sveriges match i handbolls EM!


Har dukat upp med något vi väldigt sällan äter här hemma. Vi tillhör ju annars de där hälsosamma människorna så sånt här onyttigt äter ju aldrig vi. Not sant.

En godispåse eller en god efterrätt är ju hundra gånger bättre fredagsmys enligt mig, men den här gången var det inte jag som valde. Men det här blir bra det med. Nu har vi så vi klarar oss hela kvällen!

//Sofie 

Inga kommentarer: