10 januari 2020

Tisdag fast det är torsdag

Jag är helt förvirrad just nu när det kommer till veckodagarna. Jag började jobba i onsdags men för mig var det som måndag så gårdagens torsdag var mer som en tisdag för mig. Hänger ni med?

Skönt iallafall när det är åt rätt håll som det känns fel. Jobbigare när man tror att det är torsdag och man inser att det bara är tisdag...

Efter att jag slutat jobbet så drog jag å tränade igår. Kom vid den tiden då det är som mest folk på gymmet men det gick ändå smidigt att träna då det är stora ytor på gymmet.

Hugo plockades sen upp då han haft innebandyträning. Rätt skönt när alla träningar/aktiviteter är avklarade redan straxt efter kl fem på eftermiddagen.

Nu kör vi fredag!

//Sofie

Gårdagens bästa var när jag hittade en favoritgodis längst ner i väskan. Den livade upp hela min eftermiddag🙂

Inga kommentarer: