16 september 2020

Dagen mitt i veckan

 


Den här onsdagen startades med ett ben och rövpass på gymmet innan jobbet kallade. 


Det blev en dag med fullt ös på jobbet så när kom jag hem och var helt slut. La mig å slökollade på tv en liten stund innan alla barnen kom hem (alla? Jag har ju två. Lät som jag hade ett lite fotbollslag med barn men det har jag ju inte) och jag var tvungen och sätta igång och göra lite såna där måste saker.


Alltså tvätt! Hur mycket tvättar ni? Jag tycker inte att jag gör annat än är nere i tvättstugan. Sånt evighets projekt som aldrig någonsin tar slut. Jag hinner liksom aldrig få tomt i tvättstugan innan det är fullt där igen. Är ändå glad att bo i hus med egen tvättstuga. Hade aldrig orkat att bo i lägenheten med gemensam tvättstuga å tider att passa. 


Fotbollsträning även den här onsdagen så medan de andra tränar har Ebbe å jag traskat runt vår promenadrunda. Fick sällskap av Emelie som också var ute och gick vilket var väldigt trevligt🙂 


Nu väntar en varm dusch och käk. Vet inte vad jag längtar efter mest. 


//Sofie 


Inga kommentarer: